آموزش هواگیری رادیاتور

در این پست قصد داریم تا آموزش هواگیری رادیاتور را برای شما عزیزان قرار دهیم. با توجه به شروع فصل سرما،  و راه اندازی مجدد پکیج ها در منازل و محیط های کاری نیاز به هواگیری رادیاتور زیاد احساس میشود. زیرا مشاهده میشود که با وجود روشن بودن پکیج، تنها بخشی از رادیاتور گرم میشود و قسمت بالایی رادیاور سرد می باشد .در ادامه شما را با نحوه هواگیری رادیاتور آشنا میکنیم . همچنین در صورت نیاز میتوانید با البرز ۲۴ سرویس تماس بگیرید و مشکلات را مطرح کنید تا در اسرع وقت برطرف کنیم. در ادامه با آموزش هواگیری رادیاتور با ما همراه باشید.

آموزش هواگیری رادیاتور آموزش هواگیری رادیاتور

آموزش هواگیری رادیاتور

با آغاز فصل سرما و روشن کردن پکیج مشاهده می کنید که شوفاژ ها  یکنواخت گرم نمی شوند.

قسمت پایینی شوفاژ گرم است. اما قسمت بالایی آن هنوز سرد می باشد و یا بالعکس.

علت این مشکل وجود هوا در مسیر آب گرم رادیاتور می باشد که مانع از به جریان افتادن مناسب آب داخل رادیاتور می شود .

برای رفع این مشکل باید رادیاتورها را یک به یک هواگیری کنید که مسیر جریان آب گرم رادیاتور از هوا تخلیه شده و گرمای مناسبی در رادیاتورها داشته باشید.

آموزش هواگیری رادیاتور

برای آشنایی با انواع رادیاتور های موجود در بازار  ” آشنایی با انواع رادیاتور ” را مشاهده کنی

آقای پکیجمشاهده نوشته ها

Avatar for آقای پکیج

آقای پکیج بعنوان متخصص تعمیر پکیج ، بیش از 8 سال است که در خدمت شما عزیزان می باشد. رسالت ما انجام خدمات تعمیر پکیج در کرج و استان البرز می باشد و در این راستا همواره با تلاش زیاد در کنار شما بوده ایم و خوشبختانه توانسته ایم رضایت شما عزیزان و همراهی شما را جلب کنیم که بزرگترین افتخار برای ما می باشد. برای تماس با ما با شماره زیر در ارتباط باشید : 09123636909

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *