پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ :

 در مدل آریان با ظرفیت های ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۲۰۰۰ دو مبدله فن دار، آرتا با ظرفیت ۲۴۰۰۰ تک مبدله فن دار، آرتمن (چگالشی) با ظرفیت ۳۲۰۰۰ و آدنا با ظرفیت های ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۲۰۰۰ دو مبدله فن دار تمام دیجیتال می باشند. پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژ را در زمستان فراهم می کند . استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

پکیج دیواری لورچ

در مدل های دو مبدله تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد. مدلهای فن دار برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد(در مدلهای محفظه احتراق بسته، عمل تخلیه دود و مکش هوا از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می پذیرد). پکیج شوفاژ دیواری لورچ دارای سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم عیب یاب الکترونیک، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم احتراق آهسته، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، سیستم بای پس خودکار، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم هواگیری خودکار می باشد.

پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ

قابلیت ها و امکانات

بدون نوسان دمای آب / فن دار / دو مبدله / راندمان ۹۳ درصد

مجهز به فن جهت تخلیه محصولات احتراق و تامیین هوای مورد نیاز برای احتراق

سنسور ایمنی تخلیه محصولات احتراق

راندمان بالاتر از %۹۳

سیستم ضد گریپاژ

سیستم ضد یخ زدگی

سیستمم کنترل میکرو پروسسوری

 بدون نوسان دمای آب مصرفی

قابلیت تنظیم ارتفاع شعله

راه اندازی سیستم آب مصرفی با حداقل فشار آب ۳% 

قابلیت  تنظیم دستی پمپ سیر کولاتور

پکیج دیواری لورچ

سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای مدار گرمایش

  قابلیت تنظیم زمان کارکرد فن تخلیه

قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیر کولاسیون

دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی

مجهز به معتبر ترین قطعات استاندارد اروپا

 سیستم احتراق آهسته

سیستم عیب یابی الکترونیکی

سیستم ایمنی حد اکثر فشار آب مدار گرمایش

سیستم پر کن دستی

سازگار با سیستم گرمایش از کف 

سیستم هواگیری اتوماتیک

پکیج دیواری لورچ

آقای پکیجمشاهده نوشته ها

Avatar for آقای پکیج

آقای پکیج بعنوان متخصص تعمیر پکیج ، بیش از 8 سال است که در خدمت شما عزیزان می باشد. رسالت ما انجام خدمات تعمیر پکیج در کرج و استان البرز می باشد و در این راستا همواره با تلاش زیاد در کنار شما بوده ایم و خوشبختانه توانسته ایم رضایت شما عزیزان و همراهی شما را جلب کنیم که بزرگترین افتخار برای ما می باشد. برای تماس با ما با شماره زیر در ارتباط باشید : 09123636909

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *